30.9 C
Kuala Lumpur
20 May 2024 (Monday)
spot_img

Majlis Pelancaran Buku Sains Sosial Malaysia: Meneruskan Tradisi Menanggapi Transformasi Masyarakat dan Sesi Bicara Buku Pengarang

Assalamualaikum w.b.t & Salam sejahtera,

YBhg. Prof./ Dato’/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan/ Saudara/Saudari,

Dengan hormat saya merujuk perkara di atas.

Sukacita dimaklumkan, Institut Kajian Malaysia dan Antarabangsa (IKMAS)-UKM dengan kerjasama Persatuan Sains Sosial Malaysia (PSSM), Naratif Malaysia dan Penerbit Universiti Islam Antarabangsa (UIA Press) akan menganjurkan Majlis Pelancaran Buku oleh Profesor Emeritus Dato’ Dr Abdul Rahman Embong. Majlis Pelancaran ini juga akan disusuli dengan Sesi Bicara Buku Pengarang bersama panel-panel jemputan. Perincian dan atur cara kedua-dua majlis ini akan diedarkan kepada peserta setelah pendaftaran dibuat.

Majlis Pelancaran Buku Sains Sosial Malaysia: Meneruskan Tradisi Menanggapi Transformasi Masyarakat dan Sesi Bicara Buku Pengarang

Tarikh: 21 Januari 2022 (Jumaat)
Masa: 9.30 pagi – 12.00 tengahari
Tempat: Bilik Mesyuarat Bersama UKM-GSB dan pautan zoom
Pautan Pendaftaran: https://docs.google.com/forms/d/1O1Bpu3UEWmI7Urqm-eZBPrDIauZL3xTmtDucN1j16ME/edit?usp=sharing (Penyertaan adalah percuma)

Sehubungan itu, YBhg. Prof./ Dato’/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan, diundang ke program tersebut. Pautan zoom bagi program ini akan dihebahkan melalui email peserta yang berdaftar untuk hadir sahaja.

Mohon kerjasama YBhg. Prof./ Dato’/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan/ Saudara/Saudari untuk membuat pendaftaran segera sebelum atau pada tarikh 5 Januari 2022 (Rabu) kerana tempat di Bilik Majlis, UKM adalah terhad bagi mematuhi SOP yang telah ditetapkan. Bagi yang tidak berkesempatan membuat tempahan tempat, tuan/puan boleh juga menyertai majlis ini menerusi dalam talian. Pautan zoom akan dikirimkan setelah pendaftaran telah dibuat.

Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada urusetia melalui emel ini atau telefon di talian 03-89213205/3625. Kerjasama YBhg. Prof./ Dato’/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan, dalam perkara ini amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian dan salam hormat.

Artikel Berkaitan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

204FansLike
1,308FollowersFollow
706SubscribersSubscribe
spot_img

Artikel Terkini